top of page

sâm., 05 dec.

|

Zoom

Atelier modul programare 7-10 ani Sesiunea 1

Obiectivul principal al atelierului este dezvoltarea gandirii logice si a capacitatii de a rezolva probleme. Programa atelierului este construita in conformitate cu cele mai noi curente pedagogice, copiii vor fi incurajati sa incerce si sa exploreze pentru rezolvarea sarcinilor propuse.

Inscrierile s-au incheiat. Contacteaza-ne daca vrei sa rezervi un loc la urmatoarea grupa.
Vezi alte ateliere
Atelier modul programare 7-10 ani Sesiunea 1
Atelier modul programare 7-10 ani Sesiunea 1

Program

05 dec. 2020, 13:00 – 14:00

Zoom

Descriere atelier

Mentiuni:

  • Pret modul: 150 lei (2 sesiuni incluse)
  • Atelierul este compus din 2 sesiuni: 5 si 12 decembrie
  • Sesiunile au loc in fiecare zi de sambata de la ora 13
  • 10 participanti maxim
  • Sesiunile nu pot fi achizionate individual 

Ai un copil pasionat de tehnologie si isi doreste sa inteleaga mecanismul din spatele jocurilor?

Atelierul de Programare este perfect pentru a invata, iar metoda de invatare este una activa, prin practica constanta.

​

Copiii vor programa folosind platforma Scratch Jr, dezvoltata de MIT Media Lab. ScratchJr este un limbaj introductiv de programare care le permite copiilor  sa-si creeze propriile povesti si jocuri interactive.

Ei vor imbina blocuri grafice de programare pentru a face ca personajele sa se miste, sa sara, sa danseze si sa cante.

Copiii pot modifica personajele in editorul de vopsea, isi pot adauga propriile voci si sunete, chiar pot insera fotografii cu ei insisi - apoi pot folosi blocurile de programare pentru ca personajele lor sa prinda viata.

​

Atelierul de Programare  ii ajuta pe copii sa gandeasca creativ, sistematic si sa colaboreze.

Acestia vor putea sa isi creeze propriile animatii si jocuri. Odata ce invata sa programeze cu Scratch, copiii invata strategii pentru rezolvarea problemelor, coordonarea proiectelor si comunicare eficienta. O parte importanta a cursului o reprezinta dezvoltarea personala.

​

Beneficii:

​

  • Cresterea increderii in fortele proprii;
  • Dezvoltarea capacitatii de rezolvare a problemelor;
  • Dezvoltarea abilitatilor manageriale;
  • Cresterea capacitatii de concentrare a atentiei;
  • Cresterea capacitatii de coordonare oculo-motorii;
  • Stimularea creativitatii;
  • Cresterea capacitatii de comunicare.

Materiale necesare desfasurarii atelierului:

  • laptop si programul instalat pe laptop: Scratch 3.0 Desktop.​

Despre facilitator:

Alexandra Pascu este coordonator programe educationale si profesor robotica si programare in unele gradinite si afterschool-uri din Bucuresti.  Este absolventa a Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei si imbina in cadrul atelierelor atat dezvoltarea gandirii, cat si dezvoltarea vocabularului, cresterea imaginii de sine si stimularea creativitatii copiilor.

Distribuie

bottom of page