lun., 07 sept. | Zoom

Atelier modul programare 7-10 ani Sesiunea 2

Inscrierile s-au incheiat. Contacteaza-ne daca vrei sa rezervi un loc la urmatoarea grupa.
Atelier modul programare 7-10 ani Sesiunea 2

Program

07 sept. 2020, 18:00 – 18:50
Zoom

Descriere atelier

Educatia moderna pune pret pe invatarea activa, astfel incat copilul este mereu implicat in tot procesul de invatare, iar informatiile dobandite se bazeaza pe notiuni concrete. Copiii isi amintesc cu usurinta ceea ce au invatat deoarece predarea notiunilor se bazeaza in special pe cunostinte practice, fiind antrenate mai multe tipuri de invatare.

Copiii vor programa folosind platforma Scratch Jr, dezvoltata de MIT Media Lab. ScratchJr este un limbaj introductiv de programare care le permite copiilor  sa-si creeze propriile povesti si jocuri interactive. Ei vor imbina blocuri grafice de programare pentru a face ca personajele sa se miste, sa sara, sa danseze si sa cante. Copiii pot modifica personajele in editorul de vopsea, isi pot adauga propriile voci si sunete, chiar pot insera fotografii cu ei insisi - apoi pot folosi blocurile de programare pentru ca personajele lor sa prinda viata.

Aceasta platforma  le permite copiilor sa programeze, inainte de a sti sa scrie si sa citeasca. Copiii isi pot crea propriile colaje, povesti animate, jocuri.

Copiii vor invata  sa creeze proiecte, sa adauge caractere si  sa foloseasca blocurile de programare pentru a-si anima personajele pe ecran. Acestia vor explora practicile de codare si gandire computationala, deoarece folosesc tehnologia ca un instrument de creativitate, exprimare si invatare.

Atelierul de Programare  ii ajuta pe copii sa gandeasca creativ, sistematic si sa colaboreze. Acestia vor putea sa isi creeze propriile animatii si jocuri. Odata ce invata sa programeze cu Scratch, copiii invata strategii pentru rezolvarea problemelor, coordonarea proiectelor si comunicare eficienta. O parte importanta a cursului o reprezinta dezvoltarea personala.

Beneficii:

  • Cresterea increderii in fortele proprii;
  • Dezvoltarea capacitatii de rezolvare a problemelor;
  • Dezvoltarea abilitatilor manageriale;
  • Cresterea capacitatii de concentrare a atentiei;
  • Cresterea capacitatii de coordonare oculo-motorii;
  • Stimularea creativitatii;
  • Cresterea capacitatii de comunicare.

Materiale necesare desfasurarii atelierului:

  • laptop si programul instalat pe laptop: Scratch 3.0 Desktop.​

Mentiuni:

  • Pret modul: 300 lei (4 sesiuni incluse)
  • Atelierul incepe in data de 31 august si se termina in data de 21 septembrie
  • Sesiunile au loc in fiecare zi de luni, la ora 18:00
  • 10 participanti maxim
  • Sesiunile nu pot fi achizionate individual10 participanti maxim

Despre facilitator:

Alexandra Pascu este coordonator programe educationale si profesor robotica si programare in unele gradinite si afterschool-uri din Bucuresti.  Este absolventa a Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei si imbina in cadrul atelierelor atat dezvoltarea gandirii, cat si dezvoltarea vocabularului, cresterea imaginii de sine si stimularea creativitatii copiilor.

Inscrierile s-au incheiat. Contacteaza-ne daca vrei sa rezervi un loc la urmatoarea grupa.

Distribuie