joi, 01 apr. | Zoom

Sesiune "Communication skills in English" (16-18 ani)

Inscrierile s-au incheiat. Contacteaza-ne daca vrei sa rezervi un loc la urmatoarea grupa.

Program

01 apr., 18:00 – 19:00
Zoom

Descriere atelier

Mentiuni:

  • Pret sesiune: 90 lei;
  • 5-8 participanti. Daca nu se formeaza grupa cu minim de participanti, atelierul se poate reprograma si veti fi contactat pentru reprogramare;
  • un copil care nu participa la toate sesiunile poate invata lucruri care sa ii foloseasca fie si dintr-o sesiune, dar minimul de abilitati de comunicare in limba engleza poate fi dobandit prin participarea la toate cele patru.
  • Pentru cei care doresc, la finalul celor 4 sesiuni (intr-o sesiune separata, cu numarul 5) va fi un exercitiu amuzant de evaluare a cunostintelor acumulate care va tine cont de preferintele copiilor in legatura cu canalele de social media (Youtube, Tik Tok) sau formatele urmarite (blog, vlog). Pretul sesiunii de evaluare este 90 lei.

Traim intr-un mare sat global si suntem nevoiti sa invatam rapid cum sa comunicam unii cu altii, nu doar romani cu romani, ci romani cu diverse alte natii. Limba engleza devina a doua limba pe masura ce tehnologia ne cucereste viata si brandurile se bat sa ne capteze atentia. Prin urmare, haideti sa incepem invatarea acestui nou limbaj pe cat de devreme posibil!

Daca: 

- aveti o idee pe care doriti sa o impartasiti cu altii, ba chiar sa obtineti aprobarea lor pentru ea, 

- sunteti curiosi cum au aparut brandurile si cum ajuns ele sa ne subjuge, 

- va pasioneaza concursurile de debate/dezbateri si doriti sa va cuceriti audienta, 

- vreti sa aflati instrumentele cu care sa va ajustati mesajele si prezentarile in functie de profilul audientei,

acest atelier vine sa raspunda “if”-urilor de mai sus, si nu numai.

Structura sesiunilor: 

Sesiunea 1 - Istoria aparitiei brandurilor, cum ne influenteaza acestea, definitia influentei/ persuasiunii si elementele ei 

Sesiunea 2 - Cum sa iti construiesti credibilitatea - teorie si exercitii practice de role-play  

Sesiunea 3 - Care este structura tipica a unei audiente si cum trebuie sa tinem cont de diferite tipuri de membri, care a fost cel mai convingator vanzator de masini si care este un binecunoscut truc de influenta (liking)  

Sesiunea 4 - Limbajul corporal in publicitate, ce beneficii trebuie sa avem in vedere pentru fiecare membru al audientei, ce inseamna unique selling proposition, care sunt cuvintele potrivite pentru a vinde, diferenta intre beneficii si caracteristici (cu exercitii practice de role-play).

​​

Materiale necesare desfasurarii atelierului:

  • conexiune buna la internet (pentru imagini si video),
  • laptop/tableta cu microfon/camera,
  • caiet si pix (optional, pentru cine vrea sa isi ia notite).

Despre facilitator:

Raluca Kisescu este consultant de marketing si management pentru companii din industrii diverse precum cosmetice, fashion, e-commerce, home & deco, educatie, si in acelasi timp trainer si profesor colaborator la British School of Bucharest. A lucrat timp de 16 ani in cadrul Avon, din care 10 in postura de director de marketing. Este pasionata de scris - a publicat timp de aproape 10 ani in revista Tango si in in 2015 si-a lansat prima carte. O alta pasiune este alergatul: are la activ doua maratoane complete si peste 10 semi-maratoane. Simbolul ei preferat este unicornul pentru ca, printre multiplele lui intelesuri, defineste si o persoana multidisciplinara, cu pasiuni diverse.

Inscrierile s-au incheiat. Contacteaza-ne daca vrei sa rezervi un loc la urmatoarea grupa.

Distribuie

Lasa-ne adresa de e-mail

si primesti 10% discount la prima achizitie

  • Grey Facebook Icon
  • Instagram
  • Grey LinkedIn Icon