Mon, Mar 08 | Zoom

Sesiune "Personal branding in English" (13-18 ani) Sesiunea 3

Inscrierile s-au incheiat. Contacteaza-ne daca vrei sa rezervi un loc la urmatoarea grupa.

Program

Mar 08, 6:00 PM – 7:00 PM
Zoom

Descriere atelier

Mentiuni:

  • Pret sesiune: 90 lei;
  • 5-8 participanti. Daca nu se formeaza grupa cu minim de participanti, atelierul se poate reprograma si veti fi contactat pentru reprogramare;
  • un copil care nu participa la toate sesiunile poate invata lucruri care sa ii foloseasca fie si dintr-o sesiune, dar minimul de abilitati de comunicare in limba engleza poate fi dobandit prin participarea la toate cele patru.
  • Pentru cei care doresc, la finalul celor 5 sesiuni (intr-o sesiune separata, cu numarul 5) va fi un exercitiu amuzant de evaluare a cunostintelor acumulate care va tine cont de preferintele copiilor in legatura cu canalele de social media (Youtube, Tik Tok) sau formatele urmarite (blog, vlog). Pretul sesiunii de evaluare este 90 lei.

In fiecare zi suntem expusi unui numar de peste 5,000 de reclame, implicit unui numar de pana la 5,000 de branduri, fie ele de produse, servicii sau personale (conform unui articol publicat pe Linkedin de Ryan Holmes, Chairman si Co-fondator Hootsuite).

Inainte ca social media sa devina un influentator al vietilor noastre, doar un numar limitat de persoane (actori, muzicieni, afaceri din Fortune 100 si sportivi) beneficiau de atentia media. Astazi - cel putin teoretic - oricine poate deveni o marca personala. Ce te faci cu practica insa, mai ales atunci cind ai de concurat zilnic cu pana la 4,999 de alte marci pentru atentia celor din jur?

Daca vrei sa afli cum “sa dai lovitura” (ca sa il citam pe Gary Vee, un binecunoscut antreprenor digital), ar trebui sa inveti cateva notiuni de baza despre personal branding, continut de calitate, platformele potrivite de comunicare si cum sa iti creezi o comunitate.

Structura sesiunilor:

Sesiunea 1 - istoria personal branding-ului, exemple de marci personale puternice si valorile prin care comunica ele, cum obtii respect si atasament fata de o marca

Sesiunea 2 - matricea brandurilor, studii de caz pentru branduri care au succes si branduri care au esuat, rolul PRului intr-o marca personala, role play - cum ai comunica daca ai fi un brand personal?

Sesiunea 3 - strategii diferite de marca personala (headstart versus sampling), personal branding sub anonimat, 10 reguli ale brandingului personal

Sesiunea 4 - role play: care sunt canalele potrivite si tipul de continut relevant pentru doua exemple de brand personal, adictia la social media, elevator’s pitch, piata de publicitate din Romania (structura diverselor medii)

Sesiunea 5 - cum construiesti o comunitate, cum monetizezi o comunitate - exemplu practic, instrumente gratuite de optimizare a continutului, quiz - care este brandul tau personal

Evaluarea aptitudinilor dobandite:

Pentru cei care doresc, la finalul celor 5 sesiuni (intr-o sesiune separata, cu numarul 6) va fi un exercitiu amuzant de evaluare a cunostintelor acumulate care va tine cont de preferintele copiilor in legatura cu canalele de social media (Youtube, Tik Tok) sau formatele urmarite (blog, vlog). Pretul sesiunii de evaluare este 90 lei.

​​

Materiale necesare desfasurarii atelierului:

  • conexiune buna la internet (pentru imagini si video),
  • laptop/tableta cu microfon/camera,
  • caiet si pix (optional, pentru cine vrea sa isi ia notite).

Despre facilitator:

Raluca Kisescu este consultant de marketing si management pentru companii din industrii diverse precum cosmetice, fashion, e-commerce, home & deco, educatie, si in acelasi timp trainer si profesor colaborator la British School of Bucharest. A lucrat timp de 16 ani in cadrul Avon, din care 10 in postura de director de marketing. Este pasionata de scris - a publicat timp de aproape 10 ani in revista Tango si in in 2015 si-a lansat prima carte. O alta pasiune este alergatul: are la activ doua maratoane complete si peste 10 semi-maratoane. Simbolul ei preferat este unicornul pentru ca, printre multiplele lui intelesuri, defineste si o persoana multidisciplinara, cu pasiuni diverse.

Inscrierile s-au incheiat. Contacteaza-ne daca vrei sa rezervi un loc la urmatoarea grupa.

Distribuie

Lasa-ne adresa de e-mail

pentru a primi informatii despre

cele mai noi ateliere

  • Grey Facebook Icon
  • Instagram
  • Grey LinkedIn Icon