top of page
Logo Patrat Ateliere.png

Atelier "Personal branding" in English

DSC_0113.JPG

VARSTA

FACILITATOR

NUMAR SESIUNI

FRECVENTA

DURATA

 

GRAD DE DIFICULTATE

COST

13-18 ani

Raluca Kisescu

5

1 pe saptamana

 

60 min

 

mediu

 

450 lei / pachet 5 sesiuni + sesiunea 6 GRATIS

In fiecare zi suntem expusi unui numar de peste 5,000 de reclame, implicit unui numar de pana la 5,000 de branduri, fie ele de produse, servicii sau personale (conform unui articol publicat pe Linkedin de Ryan Holmes, Chairman si Co-fondator Hootsuite).

Inainte ca social media sa devina un influentator al vietilor noastre, doar un numar limitat de persoane (actori, muzicieni, afaceri din Fortune 100 si sportivi) beneficiau de atentia media. Astazi - cel putin teoretic - oricine poate deveni o marca personala. Ce te faci cu practica insa, mai ales atunci cind ai de concurat zilnic cu pana la 4,999 de alte marci pentru atentia celor din jur?

 

Daca vrei sa afli cum “sa dai lovitura” (ca sa il citam pe Gary Vee, un binecunoscut antreprenor digital), ar trebui sa inveti cateva notiuni de baza despre personal branding, continut de calitate, platformele potrivite de comunicare si cum sa iti creezi o comunitate.

 

Structura sesiunilor:

Sesiunea 1 - istoria personal branding-ului, exemple de marci personale puternice si valorile prin care comunica ele, cum obtii respect si atasament fata de o marca

 

Sesiunea 2 - matricea brandurilor, studii de caz pentru branduri care au succes si branduri care au esuat, rolul PRului intr-o marca personala, role play - cum ai comunica daca ai fi un brand personal?

 

Sesiunea 3 - strategii diferite de marca personala (headstart versus sampling), personal branding sub anonimat, 10 reguli ale brandingului personal

 

Sesiunea 4 - role play: care sunt canalele potrivite si tipul de continut relevant pentru doua exemple de brand personal, adictia la social media, elevator’s pitch, piata de publicitate din Romania (structura diverselor medii)

 

Sesiunea 5 - cum construiesti o comunitate, cum monetizezi o comunitate - exemplu practic, instrumente gratuite de optimizare a continutului, quiz - care este brandul tau personal

 

Sesiunea 6 - Evaluarea aptitudinilor dobandite:

La finalul celor 5 sesiuni va fi un exercitiu amuzant de evaluare a cunostintelor acumulate care va tine cont de preferintele copiilor in legatura cu canalele de social media (Youtube, Tik Tok) sau formatele urmarite (blog, vlog). Sesiunea este GRATUITA.

CREATIVITATEA

RABDAREA

INDEMANAREA

ATENTIA

INCREDEREA

IN SINE

INTELIGENTA EMOTIONALA

MISCAREA CORPORALA

CONCENTRAREA

STIMA DE SINE

INDEPENDENTA

Materiale necesare pentru desfasurarea atelierului:

  • conexiune buna la internet (pentru imagini si video),

  • laptop/tableta cu microfon/camera,

  • caiet si pix (optional, pentru cine vrea sa isi ia notite)

Reguli pentru desfasurarea atelierului:

  • fiecare participant va putea propune o regula de functionare de care ceilalti membri sa tina cont;

  • regula facilitatorului este ca la sfarsitul fiecarei sesiuni, fiecare particiapant sa spuna cel putin un lucru pe care l-a invatat/i-a placut.

Mentiuni:

  • Sesiunile au loc in limba engleza, astfel incat se recomanda nivelul B1

  • 5-8 participanti. Daca nu se formeaza grupa cu minim de participanti, atelierul se poate reprograma si veti fi contactat pentru reprogramare;

  • un copil care nu participa la toate sesiunile poate invata lucruri care sa ii foloseasca fie si dintr-o sesiune, dar minimul de abilitati de comunicare in limba engleza poate fi dobandit prin participarea la toate cele patru.

Diferenta intre o sesiune si un modul:

  • Sesiunile unice (ex: "Sesiune inteligenta emotionala 6-9 ani") sunt acele sesiuni care se pot achizitiona separat la un pret/sesiune si care contin notiuni generale de inteligenta emotionala,

  • Atelierul modul - Sesiune (ex: "Atelier modul inteligenta emotionala 6-9 ani Sesiunea 1") reprezinta un pachet de 3 sesiuni. Pentru participare este necesara achizitionarea intregului pachet la un pret/pachet. Cele 3 sesiuni din atelierul modul au legatura intre ele si nu pot fi achizitionate separat.

Despre facilitator:

Raluca Kisescu este consultant de marketing si management pentru companii din industrii diverse precum cosmetice, fashion, e-commerce, home & deco, educatie, si in acelasi timp trainer si profesor colaborator la British School of Bucharest. A lucrat timp de 16 ani in cadrul Avon, din care 10 in postura de director de marketing. Este pasionata de scris - a publicat timp de aproape 10 ani in revista Tango si in in 2015 si-a lansat prima carte. O alta pasiune este alergatul: are la activ doua maratoane complete si peste 10 semi-maratoane. Simbolul ei preferat este unicornul pentru ca, printre multiplele lui intelesuri, defineste si o persoana multidisciplinara, cu pasiuni diverse.

CE SPUN PARINTII SI COPIII DESPRE ACEST ATELIER

Image by Ben White

Momentan nu exista testimoniale pentru acest atelier

bottom of page