top of page
Logo Patrat Ateliere.png

Atelier programare

VARSTA

​

FACILITATOR

​

NUMAR SESIUNI

​

FRECVENTA

​

DURATA

 

GRAD DE DIFICULTATE

​

COST

​

7-10 ani

​

Alexandra Pascu

 

4

​

1 pe saptamana​

​

50 min

 

mediu​

​

​

300 lei/ 4 sesiuni

​

Ai un copil pasionat de tehnologie si isi doreste sa inteleaga mecanismul din spatele jocurilor? 

Atelierul de Programare este perfect pentru a invata, iar metoda de invatare este una activa, prin practica constanta. 

​

Copiii vor programa folosind platforma Scratch Jr, dezvoltata de MIT Media Lab. ScratchJr este un limbaj introductiv de programare care le permite copiilor  sa-si creeze propriile povesti si jocuri interactive.

Ei vor imbina blocuri grafice de programare pentru a face ca personajele sa se miste, sa sara, sa danseze si sa cante. 

Copiii pot modifica personajele in editorul de vopsea, isi pot adauga propriile voci si sunete, chiar pot insera fotografii cu ei insisi - apoi pot folosi blocurile de programare pentru ca personajele lor sa prinda viata.

​

Atelierul de Programare  ii ajuta pe copii sa gandeasca creativ, sistematic si sa colaboreze.

Acestia vor putea sa isi creeze propriile animatii si jocuri.
Odata ce invata sa programeze cu Scratch, copiii invata strategii pentru rezolvarea problemelor, coordonarea proiectelor si comunicare eficienta. O parte importanta a cursului o reprezinta dezvoltarea personala. 

​

Beneficii:

​

  • Cresterea increderii in fortele proprii;

  • Dezvoltarea capacitatii de rezolvare a problemelor;

  • Dezvoltarea abilitatilor manageriale;

  • Cresterea capacitatii de concentrare a atentiei;

  • Cresterea capacitatii de coordonare oculo-motorii;

  • Stimularea creativitatii;

  • Cresterea capacitatii de comunicare.

​​

Abilitati pe care le dezvoltam:

CREATIVITATEA

RABDAREA

INDEMANAREA

ATENTIA

INCREDEREA

IN SINE

INTELIGENTA EMOTIONALA

MISCAREA CORPORALA

CONCENTRAREA

STIMA DE SINE

INDEPENDENTA

Materiale necesare desfasurarii atelierului:

  • laptop si programul instalat pe laptop: Scratch 3.0 Desktop.

​

Mentiuni:

  • 10 participanti maxim

  • Sesiunile nu pot fi achizitionate separat

​

Diferenta intre o sesiune si un modul:

  • Sesiunile unice (ex: "Sesiune inteligenta emotionala 6-9 ani") sunt acele sesiuni care se pot achizitiona separat la un pret/sesiune si care contin notiuni generale de inteligenta emotionala,

  • Atelierul modul - Sesiune (ex: "Atelier modul inteligenta emotionala 6-9 ani Sesiunea 1") reprezinta un pachet de 3 sesiuni. Pentru participare este necesara achizitionarea intregului pachet la un pret/pachet. Cele 3 sesiuni din atelierul modul au legatura intre ele si nu pot fi achizitionate separat.

​

Despre facilitator:

Alexandra Pascu este coordonator programe educationale si profesor robotica si programare in unele gradinite si afterschool-uri din Bucuresti.  Este absolventa a Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei si imbina in cadrul atelierelor atat dezvoltarea gandirii, cat si dezvoltarea vocabularului, cresterea imaginii de sine si stimularea creativitatii copiilor.

CE SPUN PARINTII SI COPIII DESPRE ACEST ATELIER

Image by Ben White

Simona, mama lui A.

"A. este foarte incantat de aceasta activitate si ii place foarte mult de Alexandra"

bottom of page